ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمله به سامانه سوخت از داخل انجام شده است

| سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیستم سوخت رسانی کشور آنلاین نیست تا مورد حمله سایبری قرار بگیرد، حمله سایبری در فضای اینترنتی رخ می‌دهد. درست این است که یک ویروسی توسط یک فرد و شبکه نفوذ وارد سیستم سوختی کشور شده و این اتفاق افتاده است.
هادی بیگی‌نژاد  عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با دانشجو گفت: سیستم سوخت رسانی کشور آنلاین نیست تا مورد حمله سایبری قرار بگیرد، حمله سایبری در فضای اینترنتی رخ می‌دهد. درست این است که یک ویروسی توسط یک فرد و شبکه نفوذ وارد سیستم سوختی کشور شده و این اتفاق افتاده است.

وی افزود: باید بدانیم درگیر یک جنگ هستیم و رژیم صهیونیستی هم پذیرفت که این کار را انجام داده است.

بیگی نژاد اظهارداشت: فردا طی جلسه‌ای موضوع بررسی می‌شود و با افرادی که در این رابطه سهل انگاری کردند برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: روند مدیریتی شرکت ملی پالایش و پخش در کشور روند خوبی نیست و دومین بار است که مورد حمله ویروسی قرار می‌گیرد. این شرکت راهکار‌های مقابله با این اقدامات را باید قبلا پیش بینی، طراحی و برنامه ریزی می‌کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا توسط یک فرد در داخل کشور صورت گرفته است و حمله دیروز حمله به سیستم پخش بنزین و گازوئیل و دیگر فراورده‌های نفتی نبوده بلکه حمله به اقتصاد کشور بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">