ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدمات جدید اینترنتی برای کاربران نوکیا

| جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۸۷، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

قائم مقام شرکت نوکیا اعلام میدارد که منطقه منا(خاورمیانه و شمال آفریقا) منطقه ایست که به خوبی قادر خواهد بود تلفیق کاملی از اینترنت وموبا یل را داشته باشد.

اردن-30 اکتبر:با دسترسی حدود 78.7 میلیون نفر به اینترنت و استفاده بیش از 350 میلیون نفر از تلفن همراه در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ، منطقه منا در الویت بالائی برای بهره گیری از امکانات تلفیق اینترنت و موبایل خواهد بود.امروز بیش از 80 خبرنگار در اینجا جمع شده اند تا از مدیران ارشد نوکیا آقایان انسی ونجوکی وکریس برام بشنوند که چگونه کاربران نوکیا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با روشی نو و ابتکاری به اینترنت متصل میگردند

در نسل جدید ارتباطات اینترنتی به اشتراک گذاشتن اطلاعا ت ، عکس و فیلم بسیارمرسوم است.ارتباطات اجتماعی پس از EMAIL وجستجو در اینترنت به سومین پدیده آن لاین تبدیل شده است.به اشتراک گذاردن واستفاده از سایتهای مربوطه ازقبیل (FACE BOOK ) حدود 20 درصد از ترافیک اینترنت را تشکیل میدهند.سایتهائی از قبیل (You Tube ) روزانه بیش از 100 میلیون کاربر دارند که از فایل های ویدئوئی این سایت بازدید میکنند. سایتهای مختلفی از قبیل فلیکر یا Ikbis مخصوص به اشتراک گذاشتن عکسها با دوستان و افراد خانواده روزانه میلیونها کاربر دارند.

خدما ت متنوع اینترنتی دنیای اطراف ما را شدیداً دگرگون کرده است.امروزه مردم انتظار دارند سریعاً به اطلاعات و انواع سرگرمیها دسترسی داشته باشند جه از طریق خرید ویا استفاده از امکا نا ت ارتباطات اینترنتی. نوکیا تلاش میکند که کاربرانش را همیشه در ارتباط نگاه دارد . گوشیهای نوکیا برای همین خصوصیات معروف شده است ، کاربران نوکیا براحتی میتوانند از محتوای سایتهای گوناگون استفاده کرده و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند . موبایلهای پیشرفته نوکیا در حقیقت تبدیل به یک سیستم کامل شده است که قادر است خدمات دستگاههائی نظیر دوربین عکاسی ، پخش کننده موسیقی ، کامپیوتر جیبی و مکان یاب (GPS ) را در یک دستگاه ارائه دهد.

قائم مقام اجرائی نوکیا آقای انسی ونجوکی اظهار میدارد:" آیا ما می توانیم اینترنت را از آنچه که اکنون است تغییر دهیم ؟ این یک ادعای بزرگی است ولی ما برنامه هائی داریم که به اینترنت ارائه دهیم . ما داریم شالوده ای را پی میریزیم که ارتباطی مستحکم با زمان، مکان و انسانها دارد.وقتی که خدمات بر اساس این عناصر پایه ریزی شود بالطبع میتوان انتظار خدمات جدیدتری را نیز داشت."

هدف نوکیا ارائه 300 میلیون گوشی با قابلیت اتصال به اینترنت تا سال 2010 میباشد که خود ایجاد کننده شغلهای جدید و سود آور خواهد بود.

در نتیجه نوکیا علاوه بر تمرکز روی مدل های جدید گوشی در نظر دارد طیف وسیعی از خدمات اینترنتی را با معرفی OVI به کاربرانش ارائه دهد.هدف اصلی OVI دادن توانائی به کاربران گوشی های نوکیا برای استفاده از کلیه خدمات اینترنت میباشد.

نوکیا روش دسترسی کاربران به موسیقی و به اشتراک کذاردن آن با دیگران را تغییر میدهد.آقای کریس برام Chris Braam قائم مقام بخش فروش نوکیا ضمن ادای مطالب فوق اضافه کرد:"بر اساس تحقیقات انجام شده روی مشتریان ،ما میدانیم کاربران ما در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا مایلند در هر زمان و هرکجا از موسیقی لذت ببرند ومیخواهند جه از طریق کامپیوتر ویا گوشی خود موسیقی دلخواه خود را آنلاین خریداری کنند.این دقیقاً همان چیزی است که ما با گوشی های خود ارائه میدهیم و از ماه دسامبر اولین مغازه فروش آنلاین موسیقی در گوشی های نوکیا در امارات متحده عربی قابل دسترسی خواهد بود".

شرکت نوکیا با ارائه گسترده گوشی نوکیا 5800 اکسپرس میوزیک در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در اوائل سال 2009،معنی متفاوتی از موسیقی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد. این گوشی با بهره گیری از تکنولوژی تاچ اسکرین(صفحه نمایش لمسی) شامل گرافیک اکولایزر بوده و با 8 گیگا بایت حافظه قادر به نگهدار آهنگ خواهد بود و تمام فرمتهای موسیقی را پشتببانی کرده ودارای خروجی 3.5 میلیمتری نیز میباشد. بلند گوهای استریو داخلی این گوشی قویترین صدا را برای شما به ارمغان می آورد.

در ارتباط با موسیقی ما با اعلام راه اندازی مغازه فروش اینترنتی موسیقی در امارات متحده عربی دردسامبر 2008 به کاربرانمان در منطقه خاورمیانه وشمال آفریقا طیف وسیعی از موسیقی را به آنان ارائه میدهیم .این مغازه ارائه موسیقی آنلاین که در سایت http://music.nokia.ae قابل دسترسی است طیف متنوعی از موسیقی قابل ذخیره سازی را ارائه میدهد و کاربران میتوانند موسیقی دلخواه خود را شنیده یا ذخیره سازی نمایند.این دوازدهمین مغازه اینترنتی موسیقی نوکیا در جهان میباشد.تامین موسیقی در این مغازه به عهده کمپانیهای

مانند یونیورسال ،Sony BMG ,Warner,EMI,Rotana وQanawat وسایر کمپانیهای مستقل میباشد.

نقشه نوکیا برای منطقه شامل 6 کشور عربستان سعودی،امارات متحد عربی،عمان،کویت،بحرین و قطر میباشد که بیش از 110000 کیلومتر از جاده ها را پوشش داده و شامل بیش از 67500 نقطه مورد نیاز میباشد و راهنمای صوتی آن به 6 زبان انگلیسی،عربی،فرانسه،اردو، فارسی و هندی دائر میباشد.

برای دوستداران بازیهای رایانه ای N-Gage در سایت www.n-gage.com در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از آوریل گذشته دائر شده است که حدود 20 عنوان بازی را ارائه میدهد.این خدمات که برای دارندگان موبایل طراحی شده است انواع بازی های اکشن و ورزشی و غیرو را ارائه میدهدN-Gage در بیشتر گوشی های سری N و سری S60نوکیا قابل استفاده است این بازیها از طریق کامپیوتر یا گوشیهای نوکیا سازگار با این سیستم قابل ابتیاع میباشد

  • ۸۷/۰۸/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">