ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدمات نسل3 در انحصار اپراتور سوم است

| يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) گفت: ارایه خدمات نسل سوم تلفن همراه به مدت دو سال در انحصار اپراتور سوم است.

' لطف الله سبوحی ' در گفت و گو با ایرنا گفت: این موضوع مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و مدت دو سال نیز از زمان راه اندازی و عرضه سیم کارتهای این اپراتور شروع می شود.

وی افزود: برای حفظ فضای تجاری اپراتور سوم، به اپراتورهای اول و دوم اجازه ورود به نسل سوم تلفن‌همراه داده نخواهد شد.

به گفته سبوحی یکی از وظایف رگولاتوری تنظیم بازار از طریق وضع قوانینی است که قادر به حفظ سهم اپراتورها در بازار باشد.

وی افزود: به همین منظور و باتوجه به بررسی‌های انجام شده تصمیم داریم برای حفظ وضعیت بازار اپراتور سوم در یک مدت زمان خاص از ورود اپراتور های دیگر برای ارایه سرویس‌‌های نسل سوم تلفن ‌همراه جلوگیری شود.

سبوحی خاطر نشان کرد: این موضوع مقطعی بوده و رگولاتوری فقط درجهت قوت گرفتن و شکل‌گیری اپراتور سوم در بازار تلفن‌ همراه این قانون را اجرا می‌کند.

وی بابیان اینکه اپراتورهای اول و دوم تنها می‌توانند به ارایه سرویس‌های نسل 75/2تلفن‌ همراه در ایران بپردازند، گفت: باند فرکانسی که به اپراتور سوم اختصاص می‌یابد، باند اختصاصی ویژه‌ای است به طوری که این اپراتور بتواند تمامی سرویس‌های نسل سوم تلفن‌همراه را در ایران ارایه کند.

  • ۸۹/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">