ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گزارش ایرنا،یکی از نیازهای اصلی زائران در اجتماع بزرگ اربعین، ارتباط با زائران دیگر و اعضای خانواده‌شان است. سامانه اعلام وضعیت اربعین با همکاری ستاره پونصد این نیاز را به درستی مرتفع می‌کند و زائران عتبات می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت هزینه رومینگ و بدون نیاز به اینترنت، از آن استفاده کنند.

سامانه اعلام وضعیت اربعین ، از مهرماه ۱۳۹۸ برای نخستین بار در کشور و با هدف ایجاد ارتباط کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت برای زائران اربعین، به‌همت «پیام‌رسان بله» ارائه شد.

برای استفاده از سامانه ارتباطی اربعین بله، نیازی به آنلاین بودن یا داشتن سیم کارت عراقی نیست! تنها کافی‌ است آخرین نسخه اپلیکیشن بله را بروزرسانی کرده و در طول سفر همراهتان داشته باشید.

برای ثبت آخرین وضعیت خودتان، وارد «تب ویترین» اپلیکیشن بله شوید و در «سامانه اعلام وضعیت»، گزینهٔ «اعلام وضعیت» را انتخاب و آخرین وضعیت خودتان را نوشته و ثبت کنید. بعد از ثبت وضعیت، دیگران می‌توانند به سرعت و آسانی از وضعیت فعلی شما باخبر شوند.

اگر قصد دارید از حال مسافر یا همسفرتان باخبر شوید، وارد «تب ویترین» اپلیکیشن بله شده و در سامانه اعلام وضعیت ، گزینهٔ «مشاهدهٔ وضعیت» را انتخاب کنید. در قسمت مشاهده وضعیت، شمارهٔ فردی که می‌خواهید از او خبر بگیرید را وارد کرده و آخرین وضعیت او را مشاهده کنید. با استفاده از این امکان نگران گمشدن همراهان خود در پیاده‌ روی اربعین و ارسال پیام به خانواده خود در ایران نباشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">