ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خسروی از رگولاتوری رفتنی شد؟

| يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام آگاه در گفت وگو با موبنا اعلام کرد دکتر محمد کرم پور که پیش از این عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بود، جانشین مهندس محمود خسروی برای ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می شود.

در پی تماس خبرنگار موبنا با دکتر محمد کرم پور ، وی حاضر به تایید این خبر نشد.

تلاش خبرنگار موبنا برای تماس با مهندس خسروی نیز بی نتیجه ماند. مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات نیز در این مورد اظهار بی اطلاعی کرد.

محمد کرم پور از مدیران ارشد مجموعه شرکت مخابرات ایران است که از سال 1360 به استخدام رسمی‌ این شرکت درآمد و تا آخرین روز مالکیت دولتی این شرکت، در آن حضور داشت. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دریافت کرد. پس از آن کارشناسی ارشد را در رشته ارتباطات با گرایش تحقیق و دوره دکترا را مدیریت استراتژیک خواند. کرم پور از سال 1371 تا 1376 رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست ایران بود و در سال 1382 موفق شد به عضویت هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران درآید. پس از آن مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شد.

وی از سال 84 عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات بود.

  • ۸۸/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">