ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خصوصی سازی کامل مخابرات را سودده می کند

| چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

پنجمین جلسه‌ پاسخگویی به کارگزاران و صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، روزگذشته در سالن اجتماعات شهید قندی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پنجمین جلسه پاسخگویی به کارگزاران و صاحبان سهام با ارائه گزارش عملکرد سال 87، گفت: علت بسته شدن نماد مخابرات درتابلو بورس، عدم ارائه به موقع EPS سال 88 توسط سازمان حسابرسی به سازمان بورس بود که هم‌اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان بورس قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود طی این هفته نماد مخابرات باز شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره هزینه‌های پرداختی به شرکت زیرساخت گفت: نحوه محاسبه لینک‌ها قبل از جدا شدن شرکت ارتباطات زیرساخت از شرکت مخابرات ایران، دقیقه‌ای بود، ولی پس از منفک شدن آن، محاسبه براساس هر لینک ماهانه 800هزار تومان شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: تاتاریخ یازدهم شهریور سال جاری، کسانی که متقاضی خرید سهام بلوکی شرکت مخابرات هستند، بایستی مدارک و توانایی آنان توسط هیأت واگذاری، ارزیابی شود و نهایتاً در روز 18 شهریور سهام در تالار بورس ارائه شود.

وی افزود: به دلیل این که شرکت مخابرات ایران به طور کامل خصوصی نشده، لذا سازمان‌های مختلف به صورت دوگانه با مخابرات برخورد می‌کنند که همین امر باعث تأثیرگذاری در تصمیم‌گیری و مدیریت می‌شود. در صورتی که به طور کامل خصوصی ‌شود، تکلیف روشن و مدیریت منسجم می‌شود.

فیضی در پاسخ به سؤال یکی از شرکت‌کنندگان، در خصوص تعدیل نیروی انسانی گفت: با توجه به کاهش نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران نسبت به چند سال گذشته، هیچ برنامه‌ای برای کاهش نیرو نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به این که تمام ضوابط فنی و مالی و اداری شرکت مخابرات ایران، براساس استانداردهای جهانی ا‌ست، اگر خصوصی‌سازی به طور کامل اجرا شود شاهد افزایش سود و سرمایه خواهیم بود.

  • ۸۸/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">