ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خواهان صف طولانی سیم کارت نبودیم

| چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به جهت‌گیری‌ها و اهداف شرکت ارتباطات سیار، مبنی بر واگذاری به روز تلفن همراه، روند موجود در ثبت نام سیم‌کارت‌های اپراتور اول صحیح است؛ چراکه صفوف طولانی متقاضیان برای ما مطلوبیت ندارد.

دکتر وفا غفاریان، رئیس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به روند ثبت نام سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری و میزان استقبال عمومی در دوره جدید، اظهار داشت: چگونگی استقبال از ثبت نام سیم‌کارت در دوره اخیر، نشان‌دهنده این امر است که قدم به قدم به واگذاری به روز تلفن همراه و تعادل عرضه و تقاضا نزدیک می‌شویم.

غفاریان، در خصوص پیش‌بینی از استقبال بیشتر مردم از سیم‌کارت‌های اعتباری نسبت به سیم‌کارت‌های دائمی، گفت: برخلاف بسیاری از پیش‌بینی‌ها، مبنی بر استقبال بسیار بیشتر از سیم‌کارت‌های اعتباری و عدم اقبال عمومی و توجه به سیم‌کارت‌های دائمی، میزان تقاضا و ثبت نام در حال حاضر – تقریبا نصف نصف – پیش می‌رود.

رئیس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، افزود: در حقیقت پیش‌تر گفته می‌شد که 70 تا 80 درصد تقاضاها برای سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول خواهد بود، در حالی که نسبت ثبت نام سیم‌کارت اعتباری به دائمی تنها در تهران 70 به 30 بوده و در سراسر کشور 48 به 52 درصد است.

  • ۸۵/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">