ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمیدرضا جعفری گفت: ۱۸۱ بنگاه املاک متخلف در طرح اجرای برخورد با دلالان حوزه زمین و مسکن در یزد پلمب شدند.
به گزارش یزدرسا، طرح برخورد با دلالان و سودجویان حوزه زمین و مسکن از 25 تیرماه در یزد آغاز شد که طی آن در همان مرحله اول 76 بنگاه متخلف در شهر یزد پلمپ شدند و تعدادی از متخلفین نیز دستگیر شدند.

اجرای این طرح در شهرستان های استان نیز ادامه پیدا کرد و چند روز بعد در شهرستان اردکان نیز 23 بنگاه متخلف پلمپ شدند. تعدادی از بنگاه های متخلف در ابرکوه، بهاباد، اشکذر و دیگر شهرستان های استان نیز پلمپ شدند.

در همین ارتباط حمیدرضا جعفری معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: از زمان آغاز طرح برخورد با دلالان و سودجویان زمین و مسکن در یزد، تاکنون ۹ نفر دستگیر شده و ۵ نفر نیز برای ارائه توضیحات به دادگستری احضار شدند.

وی افزود: همچنین ۱۸۱ بنگاه املاک متخلف در طرح اجرای برخورد با دلالان حوزه زمین و مسکن در یزد پلمب شدند.

معاون دادستان یزد اظهار داشت: همچنین قیمت‌گذاری مناطق مختلف یزد و آغاز بکار سامانه ثبت معاملات مسکن تا پایان هفته اجرایی خواهد شد.

محمدرضا حدادزاده دادستان مرکز استان یزد نیز از مسدود کردن کانال های متخلف در حوزه دلالی مسکن در فضای مجازی خبرداد.

وی در این ارتباط گفت: همزمان با اجرای طرح برخورد با دلالان و سودجویان زمین و مسکن حدود هشت کانال و صفحه فعال در این حوزه که در واقع اقدامات فریبکاران انجام می دادند و کلاهبرداری می‌کردند با اقدام پلیس فتا مسدود شدند.

دادستان یزد اظهار داشت: در رابطه با سایت‌های دیوار و شیپور نیز دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد و ما به دنبال این هستیم تا مانند بسیاری از استان‌ها از درج قیمت زمین و مسکن در این سایت‌ها جلوگیری کنیم.

حدادزاده ادامه داد: چون در اسناد و بررسی‌هایی که انجام شده مشاهده شده است برخی از این قیمت‌گذاری در این سایت‌ها واهی است و خود دلالان قیمت‌های واهی را اعلام می‌کنند تا به تقاضاها دامن بزنند و قیمت‌ها را بی‌جهت بالا ببرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">