ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دانشگاه علوم پزشکی مجازی افتتاح شد

| دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

دانشگاه علوم پزشکی مجازی امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی روز دوشنبه در مراسم افتتاح این دانشگاه افزود: راه اندازی این دانشگاه یکی از بسته های اصلی طرح تحول سلامت در حوزه آموزش پزشکی است که از ابتدای اجرای این طرح مورد تاکید وزیر بهداشت بوده است.
وی افزود: امروزه استفاده از فضای مجازی و آموزش الکترونیک، سهم مهمی در آموزش عالی در کشورهای مختلف دنیا دارد زیرا که 25 درصد آموزش عالی در دنیا به صورت االکترونیک انجام می شود.
وی گفت: توسعه آموزش الکترونیک در سطوح آموزش عالی به علت پایین آمدن هزینه های آموزش در مسیر اقتصاد مقاومتی و علاوه بر آن با افزایش دسترسی مردم به آموزش های با کیفیت در همه نقاط کشور عدالت اجتماعی و عدالت در آموزش را محقق می کند.
وی گفت: با راه اندازی این دانشگاه می توانیم همه آزمونهای معتبر بین المللی مانند تافل و جی آر ای را در کشور برگزار کنیم همچنین امکان ارایه آموزش در 80 رشته علوم پزشکی از طریق این دانشگاه فراهم می شود که سه رشته آن تا آخر امسال اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: ارایه آموزش مجازی پزشک خانواده، اجرای دوره های آموزشی حین خدمت از جمله آموزش اخلاق پزشکی ، حقوق در پزشکی، آموزش کار با حیوانات و آموزش نوشتار آنلاین و شیوه های آموزش الکترونیک در علوم پزشکی از جمله مزایای راه اندازی دانشگاه مجازی علوم پزشکی است.

  • ۹۶/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">