ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تاکنون موضوع 'توقف افزایش تعرفه های مخابراتی' به طور رسمی به این سازمان اعلام نشده است.

'للطف الله سبوحی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد تصمیم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر توقف افزایش تعرفه‌های مخابراتی، اظهار داشت: اطلاع ما از این موضوع محدود به اخبار منتشر شده در رسانه ها است.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته اعلام کرد این سازمان با ارسال نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن مخالفت با افزایش تعرفه های مخابراتی، خواستارعدم افزایش تعرفه‌های مخابراتی شد.

گفتنی است که شرکت مخابرات درصدد بود تا با افزایش تعرفه‌های مخابراتی از طریق تصویب در کمیسیون مقررات ارتباطات، نسبت به تغییر تعرفه مکالمه تلفن ثابت اقدام کند که با دخالت سازمان بازرسی این اقدام متوقف شد.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور دیروز اعلام کرد که براساس ماده 101 قانون برنامه پنجم توسعه به منظور تنظیم بازار، افزایش سطح رقابت، ارتقای بهره‌وری شبکه توزیع و شفاف سازی فرآیند توزیع کالا و خدمات در ارتباط با محدود کردن قیمت‌گذاری کالاها و خدمات عمومی و انحصاری و کالاهای اساسی یارانه‌ای با رعایت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، دولت مکلف شده است ضوابط تعیین کالاهای اساسی، انحصاری و خدمات عمومی و نیز فهرست و ضوابط تعیین قیمت این کالاها و خدمات را ظرف سه ماه پس از تصویب این قانون، با پیشنهاد کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بازرگانی، معاونت و وزارتخانه‌های ذی‌ربط به تصویب شورای اقتصاد برساند.

سازمان بازرسی اعلام کرد کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در صدور هر گونه مصوبه‌ای در خصوص تعرفه‌های پیشنهادی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات تا تعیین تکلیف موضوع و تصویب شورای اقتصاد اجتناب کند.

  • ۹۰/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">