ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست شورای راهبری بانکداری الکترونیک با حضور معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت و امور اقتصادی و دارایی و برخی از مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با تاخیر نیم ساعته تشکیل شد.

** در دعوتنامه ارسالی از سوی مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور(فابا) اعلام شده بود، این نشست با حضور رییس کل بانک مرکزی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل تمام بانک های خصوصی و دولتی تشکیل خواهد شد.

** این برنامه پس از خیرمقدم "مجیدرضا داوری" مدیرعامل بانک تجارت به شرکت کنندگان در نشست ، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی که بعد از دو بار قطع و وصل شدن پخش شد ، به کار خود ادامه داد.

** برگزاری تواشیح و دعای قبل از افطار به صورت زنده نیز از دیگر ویژگی های این برنامه بود که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت و با استقبال مواجه شد.

** از ویژگی های این نشست که نقش موثری در کاهش هزینه های برگزارکنندگان داشت ، شرکت روسای شعب بانک های مختلف دولتی و خصوصی در این جلسه از طریق ویدئو کنفرانس بود.

** پس از پایان سخنرانی های رسمی این نشست در مرکز، ارتباط مستقیم با روسای بانک های دولتی و خصوصی کشور در مراکز مختلف برقرار شد و آنها نیز مشکلات خود را در خصوص چگونگی ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک با" حمید پورمحمدی "معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح کردند.

** در این نشست همچنین از کارشناسان بانک های مختلف که در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در کشور نقش موثری ایفا کرده اند، قدردانی شد.

** از نکات مهم و قابل توجه جلسه یادشده این بود که شرکت کنندگان در تهران و یا مراکز استان ها خواستار اختصاص بودجه ای مناسب برای ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک در کشور شدند.

  • ۸۷/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">