ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دریافت فیش هزینه قبل ازتحویل سیم کارت!

| سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

هنوز چند روزی از توزیع سیم کارتهای تلفن همراه‌شهرستان گناباد در جنوب خراسان نمی‌گذرد که برخی از مشترکین تلفن همراه منطقه قبل از استفاده سیم کارت، فیش دریافت خدمات از شرکت ارتباطات سیار دریافت کردند.

آنها روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با ابراز تعجب از این روند خواستار پیگیری این موضوع شدند.

یک شهروند گنابادی در این‌باره گفت : هنوز پلمپ سیم کارت خود را باز نکرده‌ام و به هیچ وجه در داخل گوشی قرار نداده‌ام ولی شرکت ارتباطات سیار برایم فیش استفاده ارسال کرده است.

حسین امینیان افزود: در این فیش مبلغ ‪ ۳۷‬هزار ریال درج شده بود که بسیار تعجب آور بود.

یک شهروند دیگر گنابادی گفت : نمی‌دانم قضیه چیست هنوز چند روزی از دریافت سیم کارت نمی‌گذرد و کمترین استفاده را از این وسیله ارتباطی کرده‌ام ولی باز هم برایم فیش پرداخت آمده است این در حالی است که باید در مدت زمانی دو ماهه این امر صورت گیرد.

اکبر عظیمی افزود:قبض ‪ ۵۹‬هزار ریالی برای کمتر از یک هفته جای تعجب دارد بطوریکه براساس محاسبات حدود ‪ ۲۰‬دقیقه یا کمتر از تلفن همراه استفاده کرده‌ام.

یک شهروند دیگر نیز اظهارداشت : سیم کارت تلفن همراه خود را هنوز از اداره پست تحویل نگرفته‌ام ولی برایم قبض استفاده از تلفن همراه ارسال شده است.

حسین عباسی افزود: چطور می‌شود که قبل از تحویل یا استفاده از تلفن همراه قبض دریافت کنم که این امر بسیار برای من تازگی دارد.

رییس اداره مخابرات گناباد در این زمینه گفت: با توجه به واگذاری خارج ار نوبت هفت هزار سیم کارت شهروندان گنابادی برخی از این اشتباهات سهوی است .

مهندس اکبر موذن افزود: مشترکینی که چنین اشتباهاتی در قبوض تلفن همراه آنها رخ داده است به اداره پست مراجعه نمایند.

مسوول امور مشترکین اداره مخابرات شهرستان گناباد نیز ضمن تایید این مسئله گفت: قبض دریافتی مشترکین تلفن همراه برای استفاده از سیستم برقراری ارتباط و مکالمه نبوده است.

محمد شیبانی افزود: در قبض مشترکین مبلغ ‪ ۲۰‬هزار ریال برای فعال شدن پیام کوتاه(‪ ۱۰ ،(sms‬هزار ریال برای نمایش، شش هزار ریال آبونمان و مبلغی نیز برای مالیات درج شده است.

وی اضافه کرد: اگر مکالمه‌ای صورت نگیرد ماهیانه مبلغی به عنوان آبونمان دریافت می‌شود.

در شهرستان گناباد حدود ‪ ۱۵‬هزار نفر دارای تلفن همراه می‌باشند.

  • ۸۵/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">