ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در تولید نرم افزارموبایل خودکفا شدیم

| چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

زهیر طیب با بیان اینکه با تلاش متخصصان در تولید نرم افزارهای داخلی گوشی تلفن همراه به خودکفایی رسیده ایم، گفت: ساخت نرم افزار ایرانی گوشیهای PDA نیز در دستور کار قرار دارد. این نرم افزار تا حدی شبیه نرم افزارهای گوشیهای I-MAIT است و تا 6 ماه آینده ارائه می شود.

مدیر فروش و خدمات پس از فروش تلفن همراه شرکت عماد وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به عرضه اولین تلفن همراه کشور با نرم افزار کاملا ایرانی گفت: از بهمن ماه سال گذشته تولید و توزیع نرم افزارهای ایرانی گوشی تلفن همراه در بازار کشور آغاز شده است که این نرم افزارها در 4 مدل گوشی به نامهای H700 ،T200 ، T400 و S100 در بازار عرضه شده اند.

وی اضافه کرد: این گوشیها در 3 بخش ارزان قیمت، متوسط و بالاتر از متوسط تولید شده اند که بهترین مدل این گوشیها H700 با امکانات قلم نوری و صفحه TOUCH SCREEN است.

طیب خاطرنشان کرد: تمامی گوشیهای تولید شده مجهز به تقویم شمسی هستند. همچنین ما درصدد نصب نرم افزار زبانهای آذری، کردی و پشتو علاوه بر زبان فارسی بر روی گوشیهای تلفن همراه هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون سفارش ساخت قطعات این نرم افزار به شرکتهای داخلی ارائه شده است. البته برخی از شرکتهای خارجی هم در این زمینه به ما کمک خواهند کرد و ما امیدواریم در سال جاری شاهد عرضه این نرم افزار به بازار کشور باشیم.

مدیر فروش و خدمات پس از فروش تلفن همراه عماد در مورد ساخت گوشی تلفن همراه در داخل کشور گفت: در حال حاضر ما در بحث تولید گوشی تلفن همراه در داخل کشور در مرحله ابتدایی هستیم ولی در تولید نرم افزار گوشی به خودکفایی رسیده ایم و سرعت تولید آن هم روز بروز در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: ما هم اکنون در حال ساخت نرم افزار گوشیهای PDA در کشور هستیم که تا قسمتی شبیه نرم افزارهای گوشیهای I-MAIT است و تا 6 ماه آینده هم به بازار ارائه می شود.

  • ۸۷/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">