ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین نشست مقدماتی اجلاس جهانی سران درباره‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی از 19 تا 30 سپتامبر 2005 (28 شهریور ماه تا 8 مهر ماه ) در ژنو برگزار می شود، این در حالی است که با تغییرات مدیریتی، باید دید تا چه اندازه مسائل جامعه‌ی اطلاعاتی در اعم برنامه‌های دولت قرار می ‌گیرد، اما دبیر کمیسیون ملی wsis ایران از آخرین اقدامات ایران برای حضور در این نشست خبر می دهد .
مهندس محسن پازری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس جامعه‌ی اطلاعاتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن سومین نشست مقدماتی اجلاس جهانی سران درباره‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی که از 19 تا 30 سپتامبر 2005 در ژنو برگزار می شود، در جلسه‌ا‌ی به بررسی آخرین اقدامات و اسناد مرتبط با اجلاس تونس از جمله استاد گروه کاری حاکمیت اینترنت و مکانیزم‌های مالی آن پرداختیم.
وی، با اشاره به اینکه موضوع حاکمیت اینترنت یکی از مسائل محوری اجلاس تونس است، گفت: با بررسی‌های لازم بر روی چهار مدل پیشنهادی در راهبردی اینترنت، که توسط گروه‌های تشکیل دهنده‌ی این کار گروه یعنی دولت‌ها، سازمان جامعه‌ی مدنی و بخش خصوصی، اتحادیه‌ی اروپا و نمایندگان ICANN مطرح شده بود، سعی کردیم بیشتر نکات مثبت این مدل‌ها در نظر بگیریم و مدل خاصی را انتخاب نکنیم .
پازری در پایان عنوان کرد: درصددیم گزارش ملی کمیته‌ی راهبردی wsis را با جمع بندی گزارش‌ها و نقطه نظرات تمامی گروه‌ها درگیر با حوزه‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی در کشور، را تکمیل کرده و اعلام کنیم.

  • ۸۴/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">