ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حوزه اینترنت گران فروشی می شود

| شنبه, ۲۶ دی ۱۳۸۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سرعت دسترسی به اینترنت در کشور پایین است ، گفت: مبلغ گزافی بی دلیل برای ارائه سرویس اینترنت از مردم گرفته می شود و عملا در این حوزه گران فروشی می شود. چندین شکایت هم در این زمینه در دولت نهم داشته ایم.

محمدرضا خباز در گفت وگو با موبنا با بیان اینکه دولت باید از گران فروشی و سرکیسه کردن مردم ناراحت باشد، اظهار داشت: پسندیده نیست حکومتی که ادعای دینی دارد، خلاف قانون انجام دهد و گران فروشی کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، اقدامات دولت را در بخش تلفن ثابت از نظر کمی و کیفی رضایت بخش عنوان کرد و گفت: اقدامات دولت در بخش تلفن همراه و اینترنت از لحاظ کیفی قابل قبول نیست.

مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهاد داد در برنامه پنجم توسعه به جای توجه به مسائل کمی و اعداد و ارقام، مسائل کیفی این بخش مورد بررسی قرار گیرد. در سه حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت از لحاظ کمیت به حدنصابی رسیده ایم که بتوانیم اکثریت قریب به اتفاق جامعه را پاسخگو باشیم.

  • ۸۸/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">