ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستاوردهای مرکز IT آستان قدس رونمایی شد

| سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

دستاوردهای مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی امروز طی مراسمی رونمایی شد.

به گزارش فارس، دستاوردها و اقدامات مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی امروز در مراسمی در مشهد مقدس رونمایی شد.

این مراسم با حضور بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی آغاز شد و فعالان حوزه ICT از جمله رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و وحید صدوقی مدیرعامل سابق همراه اول نیز در این مراسم حضور دارند.

بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی در این مراسم با اشاره به رونمایی از 10 پروژه علمی و فناوری مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی اظهار داشت: یکی از راهکارهای تحقق سیاست راهبردی تبدیل مشهد مقدس به مرجع جهان اسلام استفاده از فناوری‌های روز است. 

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب مشترک مجله دانشمند و علاقمند به این مجله بودم گفت: در سال 55 مطلبی در این مجله منتشر شد که پیش‌بینی می‌کرد با رسیدن جمعیت جهان به 6 میلیارد نفر مردم دنیا را برای تامین غذا مستاصل می‌شوند و نفت تمام خواهد شد. 

وی گفت: امروز پیش‌بینی‌هایی از آینده جهان در سال 2020 ارائه می‌شود. 

در این پیش‌بینی‌ها تاکید می‌شود که محور تعالی در همه بخش‌ها فناوری خواهد بود و امروز نیز برای توسعه اندیشه نورانی امام رضا (ع) 10  پروژه علمی و فناوری به کمک آمده است.

  • ۹۷/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">