ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: دسترسی به بهترین امکانات دنیا جز از طریق تجارت الکترونیکی امکان پذیر نیست.

مهندس سید "فخرالدین انوار" روز جمعه با اشاره به افتتاح نقطه تجاری ایران شعبه جزیره قشم، افزود: دنیای امروز، دنیای تجارت الکترونیک است.

انوار، افزود: تجار و بازرگانان می‌توانند با بهره‌گیری از "تجارت الکترونیک" با بهترین فروشنده‌ها، کالاها، ارزانترین قیمت‌ها و مناسبترین شرایط تجارت در دنیا آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد قشم، خاطرنشان کرد: تاسیس نقطه تجاری ایران شعبه جزیره قشم، این فرصت را برای تجار در این منطقه فراهم می‌کند که بهترین کالا را با مناسبترین قیمت و بهترین شرایط وارد کرده و علاوه بر افزایش سود آن، مشتریان را نیز از منافع این نوع تجارت بهره‌مند کنند.

انوار با بیان این که ما می‌توانیم در مناسبات ملی و بین‌المللی نقش بسزایی ایفا کنیم، گفت: در بخش تجاری، تجارت الکترونیک این فرصت را نیز برای ما ایجاد خواهد کرد که بتوانیم با محصولات داخلی و خارجی این اتصال را برقرار و مناسباتی را در این زمینه تعریف کنیم.

انوار با تاکید بر این که باید آموزشهای لازم در این زمینه ارایه شود و فرهنگ استفاده از تجارت الکترونیک نیز ایجاد گردد، اظهارداشت: برای گسترش این فرهنگ لازم است تا تجار ضمن آشنایی با این نوع تجارت، کیفیت و سطح کارشان را نیز ارتقا دهند.

وی با بیان‌این که آینده این طرح به طور قطع خوب خواهد بود، گفت: تجارت الکترونیک، مسیری است که دنیا تعریف کرده و باید به سوی آن پیش برویم.

  • ۸۴/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">