ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دلایل به تعویق افتادن مجمع مخابرات

| جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۷، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیات عامل سازمان حسابرسی دلایل تعویق افتادن طولانی مدت برگزاری مجمع سالیانه شرکت مخابرات ایران را اعلام کرد.

احمد فاضلی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با این موضوع که چرا با توجه به سال مالی 29 اسفند شرکت مخابرات، مجمع سالیانه این شرکت بزرگ در موعد مقرر (حداکثر تیرماه) برگزار نشده و زمان طولانی نیز سپری شده اظهار داشت: اصلی ترین دلیل به تعویق افتادن برگزاری مجمع سالیانه شرکت آماده نبودن صورت‌های مالی تلفیقی شرکت مخابرات بود که این دلیل نیز ناشی از عدم حسابرسی شرکت اصلی مخابرات یعنی شرکت ارتباطات سیار بود که چند روز گذشته حسابرسی شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر صورت‌های مالی دیگر زیر مجموعه‌های شرکت مخابرات باید تا مردادماه ارایه می‌شد که چنین اقدامی در موعد مقرر نیز انجام نشد.

فاضلی در پاسخ به این سوال که چه عواملی موجب تاخیر در ارایه صورت‌های مالی زیر مجموعه‌های شرکت مخابرات شد به فارس گفت: آماده نبودن اطلاعات مورد نیاز ، عدم برنامه‌ریزی، وجود مشکلاتی در حوزه‌های بازنشستگی ، ودایع ، کارکنان و موانع ناخواسته دیگر موجب تاخیر در ارایه صورت‌های مالی شرکت های استانی مخابرات شد که بعد از ارسال مدارک به سازمان حسابرسی، گزارش‌های مربوطه تهیه و مجامع تعداد زیادی از شرکت‌های مخابراتی استانی برگزار شد.

عضو هیات عامل سازمان حسابرسی ادامه داد: در صورت تکمیل صورت‌های مالی تمام زیر مجموعه‌های شرکت مخابرات، تهیه صورت‌های مالی تلفیقی مخابرات زمان چندانی نخواهد برد و با توجه به اینکه اکثر بررسی‌ها از زیر مجموعه‌ها انجام شده در اولین فرصت‌ صورت‌های مالی تلفیقی شرکت مخابرات تهیه خواهد شد تا مجمع سالیانه آن برگزار شود.

به گفته فاضلی نمی‌توان زمانی را برای تهیه و ارایه صورت‌های مالی تلفیقی شرکت مخابرات و در نتیجه مجمع سالیانه اعلام کرد.

وی در برابر این مطلب فارس که با این اوصاف مجمع سال آینده شرکت مخابرات به موقع برگزار خواهد شد یا خیر اظهار داشت: چنانچه تا سال آینده 51 درصد از سهام این شرکت واگذار شود شرکت مخابرات از مشمول دولتی خارج خواهد شد که در این صورت امکان برگزاری مجمع سالیانه در تیر و یا مرداد ماه برگزار خواهد شد.

  • ۸۷/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">