ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دلایل تعویق عرضه سهام مخابرات اعلام شد

| دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان خصوصی‌ سازی بررسی بیشتر صلاحیت متقاضیان خرید را دلیل اصلی به تعویق افتادن عرضه بلوکی سهام مخابرات عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا حیدری کردزنگنه گفت: مشکل خاصی در روند عرضه بلوک 50 درصد به اضافه یک سهم مخابرات وجود ندارد و معامله این بلوک به زودی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه چه زمان قرار است عرضه انجام شود، افزود: دلیل تعویق عرضه این بود که احساس کردیم نیاز است صلاحیت مالی و فنی خریداران را بیشتر بررسی کنیم و بعد از اینکه به نتیجه نهایی برسیم زمان عرضه را اعلام می کنیم .

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اخبار پراکنده درباره ورود خریدار سوم را تایید می‌کنید، تصریح کرد: بله، متقاضی سومی هم پیشنهاد داده که وارد رقابت برای خرید این بلوک شود و ما به دنبال گرفتن مدارک و اطلاعات بیشتر هستیم تا صلاحیت خریدار جدید را بررسی کنیم.

وی درباره ماهیت این خریدار اظهارنظری نکرد و افزود: برآورد ما این است که تا پایان این هفته یا اوایل هفته آینده زمان قطعی و نهایی بلوک مخابرات اعلام شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی احتمال برگزار نشدن معامله بلوکی مخابرات را رد کرد و گفت: عزم سازمان خصوصی‌سازی و مدیران مخابرات بر انجام معامله است و این تعویق‌ها تنها حساسیت این معامله بزرگ را می‌رساند.

کردزنگنه در پایان تعویق‌ها را طبیعی دانست و گفت: وقتی پای عرضه مهمی مثل مخابرات در کار باشد این تعویق‌ها امری طبیعی است ، کما اینکه در تمام دنیا هم این گونه به تاخیر افتادن‌ها وجود دارد و چیز تازه‌ای نیست.

  • ۸۸/۰۶/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">