ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دلیل تعویق بهره برداری از اپراتور تلفن ثابت

| يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۸۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل یکی از اپراتورهای تلفن ثابت گفت: همکاری نکردن مخابرات استانی دلیل تعویق بهره‌برداری از اپراتور تلفن ثابت می‌باشد.
"هادی جوهری" امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار آی تی ایرنا با بیان اینکه این اپراتور پروانه فعالیت در دو استان مرکزی و اصفهان را دارد، افزود: مخابرات استان اصفهان هنوز همکاری لازم را با ما برای بهره‌برداری از پروانه اپراتور تلفن ثابت نکرده و مشکل را "نحوه شارژینگ" اعلام کرده است.
عضو سندیکای اپراتورهای تلفن ثابت با اشاره به اینکه، مخابرات این استان هنوز کد "صفر و دو صفر" را برای ما باز نکرده، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و شرکت زیر ساخت برای باز کردن کد صفر و دو صفر به مخابرات استان اصفهان نامه زده اما تاکنون این مخابرات هیچ اقدامی نکرده است.
وی تصریح کرد: به دلیل شفاف نبودن پروانه‌هایی که به ما واگذار شده، ما در خصوص پروانه اپراتور تلفن ثابت با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.
وی ادامه داد: قرار بود طی چند هفته گذشته نامه فروش تلفن ثابت و مجوز بهره برداری آن به ما ارایه شود که با این ترتیب می‌توانستیم از پروانه اپراتور تلفن ثابت خود بهره برداری کنیم، اما عدم همکاری مخابرات اصفهان این اقدام را به تاخیر انداخت.
به گفته وی، بسیاری از موارد مهم و اساسی این پروانه که اپراتورها بر اساس آن با مخابرات استان‌ها همکاری و تعامل می‌کنند، مشخص و روشن نیست.
این عضو سندیکای اپراتورهای تلفن ثابت بیان داشت: برخی اپراتورها از یک سال و نیم گذشته آماده بهره‌برداری از پروانه خود هستند اما به دلیل مسایل متعدد مانند طول کشیدن "نامبرینگ" ، اختصاص "پوینت کد" و تعریف آن در شبکه سراسری تلفن ثابت و مسدود شدن کد صفر و دو صفر هنوز نتوانسته‌اند از پروانه خود بهره برداری کنند.

  • ۸۵/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">