ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با تمام بی مهری‌‏ها و عدم حمایت سازمان تنظیم مقررات و وزارت ICT از دارندگان مجوز تلفن ثابت بخش خصوصی , این شرکت‌‏ها با تحمیل هزینه‌‏های سنگین این قضیه را به مرحله اجرایی و بهره‌‏برداری رسانده‌‏اند.
مهندس رحیم بنامولایی ، دبیر سندیکای اپراتور خصوصی تلفن ثابت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: تلفن ثابت نیاز مردم است و متقاضیان آن زیاد هستند و بهتر آن است که بخش خصوصی در این حوزه جایگزین شرکت مخابرات شود.

وی ، گفت: بحث تعرفه‌‏ها باید از سوی شرکت مخابرات نهایی شود تا اپراتورهای تلفن ثبت بدانند چقدر باید برای زیر ساخت پرداخت کنند.

وی ، با بیان این‌‏که متقاضیان تلفن ثابت پراکنده هستند و برای شناسایی آنها نیاز به امکان آگاهی داریم ، یاد آور شد: 6 شرکت بخش خصوصی تلفن ثابت حاضر هستند کل تجهیزات شان رهن سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات شود تا اجازه شناسایی مشترک را داشته باشند.

مهندس بنامولایی، افزود: بخش خصوصی به دنبال سود است و باید امکانات رسیدن سود به این بخش را فراهم کرد.

وی ، با اشاره به این مطلب که دولت باید سرمایه‌‏های مردم را هدایت کند ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش خصوصی سرمایه خود را هدر می‌‏دهد ؛ چراکه به صورت فرضی و بدون اطلاع و آگاهی از بازار ، سرمایه‌‏گذاری می‌‏کند.

دبیر سندیکای اپراتور خصوصی تلفن ثابت ، عدم وجود فرهنگ رقابت را مهم‌‏ترین مشکل در کشور عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگ رقابت را در کشور تعریف نکرده‌‏ایم و دولت نیز در جهت به وجود آمدن این فرهنگ کمک نمی‌‏کند.

وی ، در خصوص مساعدت و کمک دولت به اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت ، گفت: هیچ بانکی به این شرکت‌‏ها وام نداده است ، به همین ن علت این بخش در صدد است تا از سرمایه‌‏گذاران خارجی برای اجرای پروژه استفاده کند.

مهندس بنامولایی ، تصریح کرد: از سازمان تنظیم مقررات تقاضای کمک برای اجرای این پروژه را داریم یا حداقل از سوی پست بانک اعتباری با بهره کم در اختیار شرکت‌‏ها قرار گیرد.

  • ۸۴/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">