ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین همایش صنعت و صادرات IT برگزار می‌شود

| دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

دومین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات با هدف همگرایی نهادی بخش های دولتی و خصوصی و ایجاد عزم ملی برای توسعه صنایع نوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، این همایش در نیمه نخست سال 1393با حضور مقامات عالی رتبه کشور، مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و با دعوت از نهادها و متخصصین بیش از 50 کشور دنیا و همکاری سازمان های ملی و بین المللی در تهران برگزار خواهد شد.

دبیر دومین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات (ITIEC 2014) و نمایشگاه جانبی آن (ITIEX 2014) بااشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: همگرایی نهادی بخشهای دولتی و خصوصی و تشکیل عزم ملی برای توسعه صنایع نوین از جمله صنعت فناوری اطلاعات از یکسو و انتقال دانش و تجربه کشورهای خارجی از سوی دیگر از جمله اهداف در نظر گرفته شده برای این همایش است.

محمدحسین پاشنه طلا همچنین بررسی راهکارهای کاهش فاصله دیجیتال و افزایش میزان دسترسی، دانش و کاربرد فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری را از دیگر اهداف این همایش برشمرد.

وی درادامه تصریح کرد:درنمایشگاه آی تکس 2014شرکت های داخلی و بین المللی تولید کننده نرم افزار، سخت افزار و محتوا در شاخه های بازی های رایانه ای، نرم افزارهای سازمانی، سلامت الکترونیک، دولت الکترونیک، حمل و نقل الکترونیک و شرکت های فنی مهندسی حوزه صنایع نفت،گازو پتروشیمی در فضای نمایشگاهی بالغ بر 3 هزار متر مربع به ارائه جدیدترین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات خواهند پرداخت.

وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی توسعه صنعتی کشور جهت توسعه صنعت فناوری اطلاعات و افزایش صادرات غیرنفتی از محل صنایع نوین بالاخص صنعت نرم افزار و در راستای دستیابی به سهم2 درصدی این صنعت در تولید ناخالص داخلی و ایفای نقش 1.5 درصدی صادرات محصولات و خدمات این صنعت در صادرات غیرنفتی، دومین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات را برگزار می کند.

همچنین نخستین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات (ITIEC 2013) و نمایشگاه جانبی آن (ITIEX 2013) با حضور مقامات علمی و اجرایی از 8 کشور دنیا، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO)، اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند، UNESCAP و جمعی از مقامات و مسئولان داخل کشور سال گذشته در تهران برگزار شد.

  • ۹۲/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">