ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور در دیدار با وزیر مخابرات عراق بر آمادگی بخش خصوصی انفورماتیکی ایران برای مشارکت در بازسازی و توسعه بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات عراق تاکید نمود.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات که با حضور دکتر جوان فواد معصوم, وزیر مخابرات عراق و معاونین و مدیران این وزارتخانه در محل هتل استقلال تهران برگزار شد ، مهندس سعیدی به عنوان نماینده بخش خصوصی انفورماتیک کشور ضمن معرفی سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای ایران گزارشی از توانمندی‌‏های بخش خصوصی کشور ارایه داد و آمادگی بخش خصوصی ایران را برای همکاری در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در عراق اعلام کرد.

وی ، همچنین با بیان این که هم اکنون تعدادی از شرکت‌‏های ایرانی در حال تعاملات تجاری و فنی با عراقی‌‏ها هستند ، بر گسترش این همکاری‌‏ها و حمایت دولت عراق از این مناسبات تاکید نمود.

در این دیدار ، وزیر مخابرات عراق نیز با طرح سوالاتی از ریس سازمان در خصوص توان نرم افزاری شرکت‌‏های ایرانی و قابلیت‌‏های آنان و نوع محصولاتی که در کشور تولید می‌‏شود از اعلام آمادگی بخش خصوصی ایران برای کمک به کشور عراق استقبال نمود و بر علاقه خود به ایجاد و تقویت ارتباطات و همکاری تخصصی و فنی بین دو کشور تاکید نمود.

  • ۸۴/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">