ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه اندازی اینترانت ملی در آباده و نی ریز

| يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

به مناسب فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تیم فنی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در شهرستان های نی ریز و آباده استان فارس سرویس اینترانت ملی تبیان را راه اندازی نمود.

به گزارش روابط عمومی تبیان، هموطنان عزیز در شهرستان های نی ریز و آباده از این پس می توانند از طریق اتصال به شبکه اینترانت تبیان، از مزایا و خدمات اینترنتی این مؤسسه استفاده نمایند.

موسسه تبیان به عنوان یکی از گسترده ترین سایت های فرهنگی و اطلاع رسانی در اینترنت، با راه اندازی شبکه های مختلف اینترنت و اینترانت در مراکز استان ها و شهرستان ها امکان دسترسی رایگان کاربران را به سایت های مختلف به وجود آورده است.

به همین منظور علاقمندان در شهرستان آباده از این پس می توانند از طریق اتصال به شبکه اینترانت تبیان با مشخصات؛ نام کاربری و رمز عبور tebyannet و شماره اتصال 9713530 از مزایا و خدمات اینترنتی این مؤسسه استفاده نمایند.

همچنین، علاقمندان در شهرستان نی ریز نیز می توانند از طریق اتصال به شبکه اینترانت تبیان با مشخصات؛ نام کاربری و رمز عبور tebyannet و شماره اتصال 9715360 به سیستم اینترانت ملی تبیان متصل گردند.

گفتنی است، در آینده ای نزدیک ده مرکز سرویس اینترانت ملی تبیان در استان خوزستان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

در مجموعه سایت های قابل مشاهده با اینترانت تبیان موضوعات: پایگاه های خبری، پایگاه های فرهنگی، پایگاه های قرآنی، پایگاه های اهل بیت(ع)، پایگاه های تخصصی مهدویت، پایگاه های آموزشی و غیره ارائه شده که بیش از سیصد سایت در قالب این موضوعات قابل دسترسی می باشد.

  • ۸۹/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">