ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قائم‌مقام فناوری و امور بین‌الملل وزیر ارتباطات گفت: هنوز تصمیم نهایی در خصوص اپراتور چهارم از هیأت دولت دریافت نشده ولی فعلاً تصمیم گرفته شده اپراتور چهارم در منطقه‌ای از شهر تهران به صورت پایلوت اجرا شود.

مهدی اخوان بهابادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: براساس تصمیم اخذ شده، اپراتور چهارم به صورت پایلوت در یک منطقه از شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی گفت: این پروژه قرار است به صورت آزمایشی برای تعدادی از مشترکان تهرانی اجرا شود و در آن از کمک بخش خصوصی استفاده خواهد شد و بخش خصوصی در این پروژه درگیر می‌شود.

قائم مقام وزیر ارتباطات در فناوری و امور بین‌الملل افزود: قرار است سرویس‌های قابل ارائه توسط این اپراتور در فاز آزمایشی ارائه شوند و فعلاً بحث کابل‌کشی و فیبر نوری مطرح نیست.

اخوان تأکید کرد: در حال حاضر اقدامات اولیه و کارهای فنی شروع شده و پیش‌بینی می‌کنیم طی 5 الی 6 ماه آینده بتوانیم این پروژه را به صورت پایلوت افتتاح کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نتیجه مذاکرات در هیأت دولت به کجا رسیده، گفت: جواب نهایی هنوز از هیأت دولت دریافت نشده و هنوز در این خصوص تصمیم کاملی اتخاذ نشده است.

  • ۸۹/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">