ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ربیعی از مرکز تحقیقات مخابرات رفت

| چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۸۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

ایتنا - حمیدرضا ربیعی معاون مرکز تحقیقات مخابرات ایران از این مرکز استعفا داده است.

گفتنی است که ربیعی معاونت توسعه ارتباطات علمی این مرکز را بر عهده داشته که پستی جدید در این مرکز به حساب می‌آمد.

با ابن که گفته می‌شود روز گذشته(سه‌شنبه 5 تیر) مدیر جدید جایگزین ربیعی شده، اما هنوز خبر موثقی از سوی این مرکز منتشر نشده است.

مدتی پیش خبر استعفای رییس پیشین این مرکز(عمیدیان) به همراه ربیعی منتشر شد، هرچند این خبر ابتدائا از سوی مدیران این مرکز و وزارتخانه تکذیب گردید، اما با فاصله کمی عمیدیان رسما از مرکز خارج شد و محامدپور معاون وزارتخانه ICT، همزمان سرپرستی این مرکز را نیز بر عهده گرفت.

محامدپور با استقرار در مرکز، عمدتا سیاست های مرکز و برخی پروژه‌های آن را مورد انتقاد قرار داد و از جمله پروژه لینوکس ملی را که ربیعی از هواداران و دست‌اندرکاران آن بود از مرکز خارج ساخت.

گفته می‌شود اختلاف در این زمینه افزایش یافته و ربیعی چندین بار استعفا داده است که مورد قبول قرار نگرفته بود.
آخرین خبر

ایتنا - درپی انتشار خبر استعفای حمیدرضا ربیعی از مرکز تحقیقات مخابرات، توضیحی به صورت تکذیبیه به از سوی روابط عمومی این مرکز ایتنا ارسال شده است.

متن کامل تکذیبیه به شرح زیر است:

باسلام و احترام

مقتضی است دستور فرمائید نسبت به انتشار خبر تکذیب ذیل مربوط به خبر منتشره در سایت خبری آن خبرگزاری محترم به تاریخ 6/4/86 با عنوان «ربیعی مرکز تحقیقات مخابرات را ترک کرد» اقدام نمائید:

در ارتباط با قید استعفای آقای دکتر حمید رضا ربیعی معاون توسعه ارتباطات علمی این مرکز در خبر منتشره به آگاهی می‌رساند، ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف می‌باشند که به عنوان ماموریت اداری و در سمت معاونت توسعه ارتباطات علمی در این مرکز اشتغال داشته‌اند، لکن حسب درخواست دانشگاه مذکور مبنی بر اتمام ماموریت و بازگشت به دانشگاه، مرکز به ناچار با این امر موافقت گردیده لکن با توجه به تجارب ارزنده و دانش بالای ایشان، مرکز همچنان به عنوان مشاور از همکاری وی بهره‌مند می‌باشد. با این توضیح مشخص می‌شود که عدم همکاری نامبرده با این مرکز به عنوان معاونت توسعه ارتباطات علمی صرفاً جنبه اداری داشته و موضوع استعفا منتفی است.

  • ۸۶/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">