ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

منتظرالمهدی در ادامه با اشاره به هک شدن سایت تعدادی از روزنامه‌های کشور طی روزهای گذشته گفت: نکته قابل توجه آن است که تا این لحظه هیچ شکایتی از این حمله هکری به پلیس فتا ارجاع داده نشده است ولی باید تاکید کرد: که حملات اخیر به این سایت‌ها از نوع سطحی و دیفیس بوده و تنها صفحه نخست سایت‌ها را مورد حمله قرار داده و هکرها نتوانستند به عمق سرورها نفوذ پیدا کنند. 

وی ادامه داد: در حملات قبلی به برخی از سایت‌های کشور نیز پلیس فتا هشدارهای لازم را داده بود و لازم است در این بخش مسئولان این سایت‌ها توجه ویژه‌تری به امنیت سایبری داشته باشند و حتی شاید لازم باشد برای اطمینان از امنیت سایت‌های خود جایزه‌ای برای نفوذکنندگان در نظر بگیرند تا با رفع ایرادات و مشکلات، امنیت سایت‌های خود را بالا ببرند. 

به گزارش تسنیم سخنگوی ناجا گفت: در حال حاضر موضوع در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است ولی اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد IP هکرهایی که به برخی‌از روزنامه‌ها حمله‌ور شده‌اند در آمریکا و انگلیس است.

  • ۹۶/۱۱/۲۳

پلیس

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">