ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام سیم‌‏کارت تلفن همراه دوره جدید هیچ‌‏گونه تفاوتی با ثبت نام دوره گذشته ندارد و نامحدود بودن ثبت نام مسئله‌‏ای بوده که از سوی رسانه‌‏ها به آن دامن زده شده است.

دکتر محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ، با بیان این‌‏که ثبت نام سری جدید سیم‌‏کارت‌‏های تلفن همراه هیچ تغییری نسبت به دوره گذشته نکرده است ، اظهار داشت: در دوره قبل نیز افراد به هر تعدادی که تمایل داشتند سیم‌‏کارت ثبت نام می‌‏کردند و پس از قرعه‌‏کشی به آن‌‏ها واگذار می‌‏شد ، با این تفاوت در سری جدید این ثبت‌‏نام‌‏ها قیمت سیم‌‏کارت کاهش پیدا کرده است.

وی ، با بیان این‌‏که سرمایه‌‏گذاری برای ثبت نام سیم‌‏کارت تلفن همراه در فعالیت‌‏های اقتصادی کشور چندان تاثیری به جای نخواهد گذاشت، یادآور شد: تجربه گذشته نشان داده که نمی‌‏توان به تلفن همراه به عنوان یک کالای سرمایه‌‏ای نگاه کرد ، چرا که قیمت چندانی ندارد.

دکتر سلیمانی ، با اشاره به ثبت نام بیش از یک سیم کارت از سوی عده‌‏ای از افراد ، گفت: در کل کشور این تعداد افراد بسیار معدود هستند که تقاضای آن‌‏ها مساله خاصی ایجاد نمی‌‏کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است که تا پایان اسفند ماه 85 تمامی سیم‌‏کارت‌‏ها را واگذار کنیم.

وی ، در خصوص مبلغی که از ثبت نام سیم کارت به خزانه دولت واریز می‌‏شود ، اظهار داشت: این مبلغ صرف نوسازی ، بازسازی و به طور کلی توسعه شبکه ارتباطات سیار می‌‏شود.

  • ۸۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">