ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رشد فروش اینترنتی خودرو در کشور

| يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

حجم فروش اینترنتی پورتال جامع خودرو کشور در شهریور ماه سال 89 با کل تجارت الکترونیکی کشور در سال 86 برابر شد.

به گزارش واحد ارتباطات مرکز گسترش فناوری اطلاعات، جواد توسلی‌مهر _ مدیرعامل شرکت مگفا، با اعلام خبر یاد شده، اظهار داشت: پورتال جامع خودرو کشور، مجری فروش اینترنتی خودرو، بار دیگر توانست با همکاری خودروسازان کشور از جمله ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، سایپا دیزل گامی دیگر در رشد و توسعه تجارت الکترونیکی در کشور بر داشته و رکورد‌شکنی جدیدی در فروش اینترنتی خودرو در کشور از خود بجا گذارد.

وی افزود: یکی از بی‌سابقه‌ترین فروش های انجام گرفته در شهریور ماه سال 89 با رقمی بالغ بر 900 میلیارد ریال بطور کاملا اینترنتی اجرا شد که تقریبا معادل حجم کل تجارت الکترونیکی در کشور در سال 86 است، که نشانه رشد تجارت الکترونیکی در کشور و همچنین علاقه‌مندی مردم برای استفاده از بستر‌های خرید اینترنتی است.

توسلی مهر تاکید نمود که هر متقاضی خرید خودرو می تواند در کنار خانواده خود با مشاهده تمام جزئیات و شرایط فروش که از طرف خودروسازان اعلام می‌شود، در کوتاهترین زمان ممکن خودروی مورد نظر خود را با رنگ دلخواه انتخاب و در کمتر از 5 دقیقه کل مراحل خرید خود را از انتخاب خودرو تا پرداخت وجه آن بطور کاملا اینترنتی انجام دهد.

وی با اشار به اینکه استفاده از این روش مزایای قابل توجهی برای مردم درپی خواهد داشت،گفت: ایجاد شرایط عادلانه و یکسان برای خرید تمامی مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، ایجاد اعتماد برای اقشار مختلف جامعه در رابطه با تجارت الکترونیکی، کاهش زمان و هزینه های وصول مطالبات، حذف بوروکراسی، ارتقاء بهره‌وری و افزایش رضایت‌مندی از جمله مزایای این نوع خرید است.

پورتال جامع خودرو کشور با آدرس اینترنتی www.iranecar.comبر اساس ماده 37 برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور مصوب هئیت وزیران از اردیبهشت سال 1387طراحی و راه‌اندازی شده است.

  • ۸۹/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">