ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رصد اتوبوس‌های بین‌شهری با GPRS

| شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: حرکت اتوبوس های بین شهری به منظور رعایت قوانین و حفظ جان مسافران و رانندگان، از ابتدا تا انتهای مسیر در «سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی» و از طریق سیستم GPRS رصد و کنترل می شود.

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب اتوبوس های بین شهری و در مرحله بعد دیگر خودروهای حمل و نقل عمومی و باربری با نصب این سیستم در سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی تحت کنترل پلیس خواهند بود.
وی اظهار داشت: هرگونه تخلف و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان اتوبوس های بین شهری، در این سیستم ثبت و رانندگان متخلف در اولین پاسگاه پلیس راه جریمه خواهند شد.
سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد: به جز بزرگراه ها که عموما سرعت تردد خودروها در آنان 120 کیلومتر تعیین یا به وسیله تابلوهای اعلام رانندگی تعیین وضعیت شده است، سرعت مجاز در جاده ها در ساعات روز 95 و برای شب ها 85 کیلومتر تعیین شده است.

  • ۹۷/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">