ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رصد مطالبات مردم از طریق سامانه سامد

| چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: خواسته‌ها و مطالبات مردم از طریق سامانه سامد رصد می‌شود و این سامانه پل ارتباطی دولت و مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وجه‌الله خدمتگزار در جلسه توجیهی کارشناسان بازرسی استانداری و فرمانداری‌های استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد با اشاره به اینکه مردم ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه نظام هستند و باید صادقانه برای حل مشکلات آنان تلاش شود، اظهار کرد: خواسته‌ها و مطالبات مردم از طریق سامانه سامد رصد می‌شود و این سامانه پل ارتباطی دولت و مردم است.

وی اضافه کرد: هدف از حضور در استان اردبیل رصد امور مربوط به بازرسی، آشنایی با شرایط خدمتی و مسائل و مشکلات همکاران بازرس در این استان است.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور با اشاره به اینکه وزارت کشور از همه وزرا خواسته تا برنامه‌های خدمتی و سیاست‌های عمومی دولت را با برش استانی اعلام کنند، متذکر شد: مرکز بازرسی وزارت کشور نسبت به میزان تحقق و کم و کیف اجرای سیاست‌ها نظارت و بازرسی لازم را دارد.

خدمتگزار تصریح کرد: استانداران از هیأت دولت رأی اعتماد گرفته‌اند و سیاست‌های دولت توسط استاندار به عنوان بالاترین نهاد حاکمیتی در استان و ناظر بر عملکرد دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور بیان کرد: شأن، منزلت و جایگاه حقوقی بازرسان وزارت کشور ارتقاء می‌یابد و همتراز با بازرسی دستگاه قضایی خواهد شد.

وی افزود: آموزش‌های لازم در خصوص حدود اختیارات و حوزه تصمیم‌گیری‌های مدیران و فرمانداران انجام می‌گیرد که برای اولین بار با تأکید وزیر کشور، آموزش و آزمون آشنایی فرمانداران با قانون انتخابات و روند برگزاری آن نیز به عمل آمد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور اضافه کرد: مشاوره صحیح و کارشناسانه و سرعت در برخورد و تصمیم‌گیری مدبرانه گاهی از معضلات بزرگ جلوگیری کرده و باعث حل مشکلات عظیم می‌شود که بازرسان باید به این مسأله دقت کنند.

  • ۹۶/۰۹/۲۲

سامانه سامد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">