ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از آرم جدید شرکت فناوری اطلاعات

| شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰۳:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

آرم جدید شرکت فناوری اطلاعات ایران در حالی رونمایی شد که پیشنهاد تغییر ساختار اداری و تبدیل این شرکت دولتی به یک سازمان حاکمیتی در دستور کار شورای عالی اداری قرار دارد.

به گزارشایرنا، رییس روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد آرم این شرکت پس از طی مراحل قانونی به تصویب نهایی رسیده و از این تاریخ آرم جدید در مکاتبات و سایر موارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

"پرویز سبزکار" در مورد مراحل و نحوه طراحی این آرم اظهار داشت: طراحی آرم جدید مراحل گوناگونی را پشت سرگذاشت و حدود یک سال به طول کشید.

وی افزود: ابتدا از یک گرافیست خواسته شد تا آرم جدید را بر اساس معیارهای مورد نظر شرکت طراحی کند که هیچکدام از طرحهای ارایه شده مورد قبول قرارنگرفت. سپس این کار از طریق آگهی عمومی به مسابقه گذاشته شد.

سبزکار ادامه داد: در مرحله اول بیش از 150 طرح به روابط عمومی ارسال شد که از میان آنها 50 طرح به مرحله دوم و در نهایت پنج طرح برگزیده شدند.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فناوری اطلاعات ایران گفت: از میان این طرح یک طرح از سوی هیئت مدیره شرکت برگزیده شد و پس از انجام اصلاحاتی به تایید مراجع تصمیم گیر رسید . از بهمن ماه سال گذشته نیز کارهای ثبت حقوقی آن دنبال شد و در حال حاضر این آرم ، آرم نهایی شرکت فناوری اطلاعات ایران است.

گفتنی است در صورت تصویب شورای عالی اداری ، بزودی شاهد تبدیل شرکت فناوری اطلاعات به سازمان فناوری اطلاعات خواهیم بود که این تغییر موجب تقویب جنبه‌های حاکمیتی این مجموعه دولتی خواهد شد.

  • ۸۹/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">