ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) از رونمایی صندوق صدقات دیجیتالی در نیمه شعبان خبر داد.

سعید ستاری در گفت‌وگو با «توانا» با اشاره به اینکه بخش مهمی از فعالیت‌های مجموعه امداد با همکاری مردم نیکوکار و خیرین صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه طی سال‌های گذشته مجموعه امداد توانسته است در حوزه‌های توانمندسازی، حمایتی و درمانی اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 95 درصد از ایتام، دارای حامی هستند، افزود: طی سال‌های گذشته همه ایتام حامی داشتند که با آغاز سال جدید و با تحت پوشش قرار گرفتن ایتام جدید، در حال حاضر در برخی از استان‌ها از جمله خراسان، کردستان و سیستان و بلوچستان، افرادی بدون حامی دیده می‌شوند که امیدواریم این 5 درصد هم در ماه مبارک رمضان سال جاری تحت پوشش قرار گیرند.

ستاری در خصوص بیمه آتیه ایتام تحت پوشش مجموعه امداد گفت: برای هر یتیم 5 ساله، ماهانه 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است و با افزایش سالانه 5 درصد این رقم طی 13 سال، هنگام فرا رسیدن سن قانونی این یتیم، رقمی می‌شود که جوان می‌تواند آن را برای امور همچون اشتغال، ازدواج و تأمین مسکن خود هزینه کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) اضافه کرد: مجموعه امداد با یکی از بیمه‌های موجود در کشور که مجوز لازم در بیمه مرکزی را دارد و خدمات بیشتری ارایه می دهد، قرارداد می‌بندد.

این مقام مسئول در کمیته امداد امام (ره) اضافه کرد: جشن رمضان امسال، مانند سنوات گذشته در نمایشگاه بین‌المللی تهران و همزمان در 18 استان دیگر برگزار می‌شود.

  • ۸۹/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">