ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از ۲ ماهواره توسط رئیس جمهور

| سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ | ۰ نظر

فردا و همزمان با روز ملی فناوری فضایی دو دستاورد فضایی کشور، توسط رئیس جمهور رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری فضایی صبح فردا چهارشنبه با حضور حسن روحانی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

روز ملی فناوری فضایی روزی است که کشورمان با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید در ۱۴ بهمن سال ۱۳۸۷ به کشورهای دارای توانایی پرتاب ماهواره پیوست. پس از این ایران هرسال در این روز ، سالگرد دستیابی به این موفقیت جشن گرفته می شود و همراه با آن دستاوردهای جدید فضایی رونمایی شده و یا محموله‌های مختلف فضایی پرتاب می شود.

امسال نیز قرار است مراسم گرامیداشت این روز، با حضور رئیس جمهور همراه با رونمایی از ۲ ماهواره سنجش از دور و مخابراتی برگزار شود.

در این باره محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی دو ماهواره توسط رئیس جمهوری خبر داد و گفت: قرار است فردا (چهارشنبه) در مراسمی با حضور رئیس جمهوری از دو ماهواره رونمایی می شود که یکی از آنها ماهواره مخابراتی و دیگری ماهواره سنجش از دور است.

سال گذشته نیز در روز ملی فناوری فضایی با حضور رئیس جمهور از ماهواره سنجش از دور «دوستی» رونمایی شد که تاکنون این ماهواره به فضا پرتاب نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">