ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی گوشی K970 سونی اریکسون در ایران

| سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۸۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ | ۱۱ نظر

گوشی ELM سونی اریکسون معروف به K970 برای اولین بار در ایران رونمایی شد.

" شروین فریگام" مدیرکل فروش سونی اریکسون در ایران در مراسم رو نمایی گوشی K970 این برند به ارزیابی بازار سونی اریکسون در کشور پرداخت و گفت: سهم بازار هر برند دارای دو جنبه تعداد فروش و ارزش فروش گوشی است که هم اکنون با اختصاص یافتن 22 درصد از کل بازار از نظر ارزش فروش گوشی سونی اریکسون بعد از نوکیا در جایگاه دوم قرار دارد.

وی افزود: در همین حال از لحاظ سهم تعداد فروش گوشی سونی اریکسون با 18 درصد از بازار کل کشور بعد از نوکیا و سامسونگ در جایگاه سوم قرار دارد.

فریگام با اشاره به رکود جهانی اقتصاد در سال گذشته میلادی افزود: بعد از کاهش سهم سونی اریکسون در بازار، این کمپانی تغییر سیاست داد و از نظر تعداد فروش گوشی به جنبه ارزش فروش این کالای روی آورد تا سهم خود را در سطح بازارهای جهانی افزایش دهد.

وی ادامه داد: سونی ارکسون تصمیم دارد با عرضه گسترده گوشی های این برند با میانگین قیمت حدود 216 دلار سهم خود در بازار کشور را افزایش دهد.

مدیرکل فروش سونی اریکسون در ایران همچنین با اشاره به سهم فروش برند سونی اریکسون در خاورمیانه گفت: 45 درصد از گوشی های فروخته شده در سطح خاورمیانه متعلق به ایران است.

وی در ادامه این نشست خبری خاطرنشان کرد: سونی اریکسون از سال جاری میلادی انقلاب چشمگیری در طراحی گوشی های این برند ایجاد کرد ه که مدل های AINO ، SATIO و YARI از نمونه های بارز این تغییر هستند.

وی همچنین در ادامه به بررسی گوشی K970 این برند پرداخت و گفت: این گوشی که با امکاناتی بالا تولید شده با قیمت مناسب 177 هزار تومان در بازار عرضه می شود تا مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.

فریگام به ادامه بررسی مشخصات فنی گوشی K970 (ELM ) پرداخت و افزود: جنس این گوشی از ماده میکا ساخته شده است و به همین دلیل در مقابل ضربه ضدخش است.

مشخصات کلی گوشی K970 سونی اریکسون به شرح زیر است:

صفحه نمایش 2.2 اینچ TFT ، پشتیبانی از چهار باند GSM و دو باند نسل سوم با 7.2 Mbps HSDPA و 2 Mbps HSUPA، دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک به همراه فلش geotagging ، LED ، تشخیص چهره و فیلمبرداری در وضوح VGA در 30fps و گیرنده داخلی GPS با A-GPS ، نسخه آزمایشی نرم افزار مسیریابی Wisepilot از مشخصات فنی این گوشی به شمار می آیند.

همچنین این گوشی دارای Wi-Fi با DLNA، رادیو FM با RDS، بلوتوث استریو 2.1و محل کارت حافظه 280مگابایتی ، microSD حافظه داخلی، کیفیت صوتی عالی است.
DSC_3562.jpg
k970.jpg

  • ۸۹/۰۴/۲۹

نظرات  (۱۱)

salam age in k970 bashe bas modelesho chera j10i2 zade badesham bayad begam in goshi ke varede iran shode kamelan taghalobiye chon sony ericsson aslan to goshihash modeli be esme k970 nadare
  • احیا بیات
  • گوشی شما را با بیمه نوین وگارانتی خریداری کردم اما حالا که بلوتوث گوشی خراب شده درشهرمشهد کجا مراجعه نمایم تااز خدمات بیمه و گارانتی استفاده نمایم مهلت بیمه وگارانتی تا 01/07/1390 اعتبار دارد 091580----5
    من این گوشی رو دارم خیلی عالیه احیا جان مشکل از گوشی نیست روتو فرمت کن
    عالیه عالیه
  • آرین شاکری
  • تازه خریده ام ظاهروامکانات خوبی داره .
    خوبه
    عالیه
    گوشی من خیلی خوب کار می کنه ولی چند وقتیه غیر از یک سیم کارت سیم کارت دیگه رو باز نمی کنه
    گوشی واقعا بدی من این گوشی رو دارم همیشه هنگ می کنه
    وای فای هم داره یا نه؟
    سلام. من این گوشى رو سه ساله دارم. واقعا که خیلى عالیه حتى باکامپیوتر هم عوضش نمیکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">