ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری منتظر گزارش تخلف مخابرات است

| سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) گفت: شرکت مخابرات ایران تاکنون آمار سیم کارت هایی که در فروش آنها تخلف شده را ارایه نکرده است .

' حسن رضوانی ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت : سازمان تنظیم مقررات بعنوان نهاد ناظر بر عملکرد اپراتورها ، طی نامه رسمی از شرکت مخابرات ایران درخواست کرده که تعداد سیم کارت هایی که در دو سال گذشته توسط همراه اول به قیمت دو میلیون و 880 هزار ریال (288 هزار تومان) به فروش رسیده است را به این سازمان اعلام کند.

وی افزود: از آنجاییکه این آمار باید از سراسر کشور و تمام استانها گرفته شود ، هنوز شرکت مخابرات ایران موفق به ارایه آمار نشده است و البته برای دادن آمار هنوز فرصت دارد.

رضوانی با اشاره به اینکه قیمت سیم کارت های دایمی همراه اول دردو سال گذشته بین یک میلیون و 200 هزار ریال( 120 هزارتومان) و یک میلیون و 500 هزار ریال( 150 هزار تومان) تعیین شده است، افزود: مشترکانی که این سیم کارت ها را به قیمت بالاتر خریداری کرده اند ، به طور قطع مبلغ ما به التفاوت را از مخابرات دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چندی پیش از ممنوعیت فروش سیم کارت‌های دو میلیون و 880 هزار ریالی (288 هزار تومان) همراه اول خبر داد و اعلام کرد که شرکت مخابرات طبق پروانه فعالیت از خرداد سال 1387 باید سیمکارت های همراه اول ( 0912) را به قیمت یک میلیون و 200 هزار ریال (120 هزار تومان) به علاوه مبلغی بابت مالیات و عوارض معادل یک میلیون و 236 هزار ریال ( 123 هزار و 600 تومان) به فروش رساند.

' صابر فیضی' مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز چندی پیش در گفت و گو با ایرنادر مورد بازگرداندن مابه‌التفاوت سیم کارت‌هایی که با قیمت دو میلیون و 880 هزار ریال ( 288 هزار تومان) به مشترکان فروخته شده است، گفت: فروش چندانی با این قیمت انجام نشده است ، اما اگر تخلفی صورت گرفته باشد ، در صورت اعلام سازمان تنظیم مقررات حاضر به جبران آن هستیم .

  • ۸۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">