ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ریاضی:مخالفان صرفه جویی به فکر خود باشند

| سه شنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ | ۲ نظر

در پی اظهارات اخیر رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای در خصوص مخالفت با آیین نامه الزام هماهنگی خرید اقلام رایانه ای با وزارت ارتباطات، عبدالمجید ریاضی دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات که اتفاقاً بخشی از انتقادات مربوطه نیز متوجه شخص وی بود، به این موضوع پاسخ داد.

ریاضی» دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرگزاری شهر در این خصوص با بیان این مطلب که هیچ کس در دنیا مخالف استفاده بهینه از منابع نیست گفت: شاید وجود حساب و کتاب در امور به مذاق عده ای خوشایند نباشد و این باعث شود بصورت غیر عالمانه ای روی موضوعی قضاوت کنند.

خاطر نشان کرد: در پاسخ به این اعتراض ها طبق آموزه های قرآنی، تنها می گویم «سلام علیکم»

معاون فناوری اطلاعات وزارت ICT در خصوص مصوبه اخیر دولت نیز گفت: منظور مصوبه اخیر دولت کمتر هزینه کردن در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیست بلکه براساس آن دولت قصد دارد با مدیریت صحیح بر منابع، بهترین بهره وری از آنها صورت گرفته و در نهایت مردم از نتایج آن بهره مند شوند .

وی در پایان ادامه داد: صرفه جویی یک هنر است و اگر کسانی این منطق به ضرر آن ها است باید فکری به حال خود کنند.

  • ۸۴/۱۰/۲۰

نظرات  (۲)

ما و آیندگان نیز به جناب مستطاب معاون فناوری سلام می فرستیم.
آقا اول چاه را می کنند بعد منار می دزدند. با یک بخشنامه دو خطی کل خریدهای قطعات یدکی کامپیوترها و حتی خرید دیسکت و سی دی در ادارات دولتی متوقف شده. صرفه جویی خیلی خوب است ولی ترا بخدا اول آیین نامه را تدوین کنید بعد بخشنامه صادر کنید تا کارها نخوابد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">