ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس جدید سازمان تنظیم مقررات منصوب شد

| پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عصر امروز با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد.

به گزارش (ایسنا)، در این مراسم محمد کرمپور به‌عنوان معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معارفه شد همچنین از زحمات محمود خسروی به‌عنوان رییس پیشین این سازمان تشکر و وی به عنوان عضو هیات مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی شد.

در ابتدای این جلسه محمود خسروی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در دوران فعالیتش در سازمان تظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مدت حدود سه سال و نیم با بیان اینکه بحث طیف فرکانس، اپراتور وایمکس، تدوین چارچوب پروانه شرکت مخابرات ایران از جمله امور انجامی در دوره مدیریتش بوده، اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتوری وظایف مهمی بر عهده دارد.

در ادامه محمد کرمپور - معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - ضمن تقدیر از فعالیت‌های رییس پیشین این سازمان اظهار امیدواری کرد که در دوران فعالیتش راه سازمان و برنامه‌ریزی‌های تدوین شده را به ادامه داده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

پس از آن رضا تقی‌پور - وزیر ارتباطات و فن‌آ‌وری اطلاعات - طی سخنانی از زحمات محمود خسروی و محمد کرم‌پور تقدیر و قدردانی کرده و گفت: توقعمان از مدیریت جدید این است که سرعت پیشرفت و توسعه را در این حوزه افزایش داده و بتوانیم حضور موثری در مجامع جهانی داشته باشیم و بیش از پیش در این زمینه موفق عمل کنیم.

  • ۸۸/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">