ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیته ICT مجلس مشخص شد

| شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

رمضانعلی سبحانی فرد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم سبزوار به عنوان رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس نهم انتخاب شد.

به گزارش موبنا ترکیت اعضای کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص شده و قرار است این کمیته به ریاست رمضانعلی سبحانی فرد در طول مجلس نهم فعالیت خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سر گیرد.

گفتنی است عزیزاکبریان و رضا رحمانی به همراه رمضانعلی سبحانی فرد به عنوان هیات رئیسه کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین شدند.

در حالی که چندی پیش اخباری مبنی بر ترکیب دو کمیته مخابرات و هوافضا در کمیسیون صنایع ومعادن منتشر شده بود، این کمیته با کمیته هوا فضا و فناوری های نوین در مجلس نهم ترکیب نخواهد شد و با نام کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات و به صورت مجزا به عنوان یکی ازکمیته های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن کار خود را ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است همچنین از سوی نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن، رمضانعلی سبحانی فرد نیز به عنوان عضو ناظر بر شورای عالی انفورماتیک تعیین شد.

  • ۹۱/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">