ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ساختار جدید شرکت زیرساخت تصویب شد

| دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

ساختار جدید شرکت ارتباطات زیرساخت، با هدف تصویب نهایی ساختار شرکت در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ، به تصویب رسید .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ،‌ ' غلامرضا شیدایی' عضو هیأت مدیره این شرکت روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: باتوجه به الزام قانونی تصویب ساختار کلان در معاونت ریاست جمهوری ، آخرین تغییرات ساختار شرکت در 26 تیر ماه 1391 به تصویب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری رسید.

وی افزود: متاسفانه سال هاست که به دلایل قانونی شرکت ارتباطات زیرساخت نتوانسته است نیروی جدید استخدام کند و میانگین سنوات کارکنان رسمی به بالای بیست سال رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از استراتژی های مصوب شرکت ارتباطات زیرساخت جوان گرایی و استفاده از مدیران جوان است و برای این منظور نیازمند تصویب ساختار و به دنبال آن استخدام نیرو در ردیفهای سازمانی خالی هستیم .

عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه افزود : در ساختار جدید ادارات کل مهندسی عملیات شبکه سوئیچ و کنترل با یکدیگر ادغام و در حوزه توسعه مهندسی نیز ادارات کل طرح و توسعه سوئیچ و طرح و توسعه دیتا با یکدیگر و ادارات کل نیرو و ساختمان نیز با هم ادغام می شوند. اداره کل آموزش نیز در توسعه منابع انسانی ادغام و به حوزه معاونت اقتصادی و پشتیبانی منابع می پیوندد و در نهایت نیز ادارات کل فن آوری اطلاعات (اداره رایانه) و دفتر نوسازی و تحول اداری نیز بر اساس نظر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ادغام می شوند.

شیدایی در پایان ضمن تاکید ابراز امیدواری کرد، با این ساختار جدید و به دنبال آن جذب نیروهای جدید متخصص و جوان ، مجموعه شرکت چالاک تر و پرشتاب تر به اهداف برنامه پنجم توسعه دست یابد.

  • ۹۱/۰۵/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">