ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ساخت بازی رایانه ای دانش آموزان در دفاع مقدس

| يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۱۳ ب.ظ | ۱ نظر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از تولید بازی رایانه‌ای عملیات‌های دفاع مقدس با محوریت دانش‌آموزان شهید خبر داد.

محمدتقی فخریان در گفت‌وگو با «توانا» اظهار داشت: این اتحادیه در نظر دارد تا عملیات‌های دفاع مقدس را در قالب بازی رایانه‌ای به دانش‌آموزان عرضه کند البته این بازی رایانه‌ای با محور شهدای دانش‌آموز تولید می‌شود.

وی با اشاره به طرح همکلاسی آسمانی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در طرح همکلاسی آسمانی، سرگذشت پژوهی شهدای دانش‌آموز توسط دانش‌آموزان صورت می‌گیرد که این پژوهش‌ها در طرح تولید بازی رایانه‌ای عملیات‌های دفاع مقدس، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فخریان با بیان اینکه این طرح مرحله مطالعاتی را سپری می‌کند، افزود: ما در پرونده شهدای دانش‌آموز به معرفی شهید، زندگینامه، نحوه شهادت و وصیتنامه وی می‌پردازیم که به راحتی می‌تواند این مطالب تبدیل به فیلمنامه بازی رایانه‌ای شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران، این بازی تولید شود.

به گزارش توانا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تولید نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران را در کارنامه خود دارد.

  • ۸۹/۰۶/۲۱

نظرات  (۱)

لطفا بنویسید کی می رسد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">