ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیسیون نشر الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران گفت: ساماندهی امور مربوط به نشر الکترونیکی در کشور و هماهنگ کردن فعالیت‌ها در این حوزه از مهم ترین وظایف این کمیسیون محسوب می‌شود .
«جواد قاسمی»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به زیرگروه‌های این کمیسیون گفت: این کمیسیون فعالیت زیرگروه‌های پرتال ، آموزش الکترونیکی و فعالان این حوزه و گروه‌هایی که در مورد مسائل حقوقی و مرتبط با نشر الکترونیکی فعالیت می‌کنند را زیر نظر دارد و بر اساس آن فعالیت‌های مختلف را هماهنگ می‌کند .
وی تصریح کرد: بانظارت در این حوزه مشخص می‌شود که تولید کنندگان محتوا با چه کیفیتی محصولات خود را تولید و چگونه آن را عرضه می‌کنند و از طرف دیگر استانداردهایی که در این زمینه باید رعایت شود و چگونگی فعالیت در این عرصه بررسی می‌شود، و گسترش آن‌ها بررسی می‌شود، همچنین نظارتی بر روابط و تعاملات این حوزه که از التزام برخوردار نیست انجام می‌شود .
قاسمی‌ با اشاره به شرکت درنمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه الکامپ و عرضه‌ی محصولات در این حوزه گفت: این کمیسیون در حوزه‌ی نشر الکترونیکی و حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های مرتبط به عنوان متولی محسوب می‌شود، بنابراین در تلاش است نظارت و اشراف کاملی به شرکت‌های که قصد دارند در این زمینه در نمایشگاه‌ها شرکت کنند، داشته باشد و فضایی مناسب را در این حوزه فراهم کند .
رییس کمیسیون نشر الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با تاکید بر این که این کمیسیون تعارضی با مجموعه‌ها و دیگر انجمن‌های فعال در این حوزه ندارد ،‌گفت : منعی برای شرکت‌ها و یا انجمن‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند البته به شرط هماهنگ بودن با فعالیت‌های نظام صنفی رایانه‌ای، وجود ندارد .
قاسمی‌ با تاکید بر این که هیچ ارتباط ارگانیکی با هیچ کدام از انجمن‌های فعال در این عرصه برقرار نکردیم،گفت : کسانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند به طور همزمان در این کمیسیون و یا دیگر انجمن‌های فعال در این حوزه نیزحضور داشته باشند .
رییس کمیسیون نشر الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران یاد آور شد : از تمام شرکت‌ها و فعالان در این حوزه که به تولید و توزیع محتوا در این عرصه می‌پردازند دعوت به عمل آوردیم بنابراین آن‌ها نیز می‌توانند مواردشان را به ما ارجاء دهند و از هر گونه همکاری در این زمینه استقبال می‌کنیم .

  • ۸۴/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">