ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه ای در خصوص اختلال در سامانه سوخت آورده است: سازمان پدافند غیرعامل کشور همه گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد اما در اوضاع فعلی نمی توان ادعاهای مطرح شده دشمن را تایید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور،  در اطلاعیه ای که این سازمان درباره اختلال در پمپ بنزین ها منتشر کرده است آمده: در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور همه گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد اما در اوضاع فعلی نمی توان ادعاهای مطرح شده دشمن را تایید کرد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است: از لحظات اولیه بروز اختلال در سامانه هوشمند توزیع سوخت، تیم های واکنش اضطراری وزارت نفت با همکاری مجموعه پدافند غیرعامل وارد عمل شده و تصمیم های لازم برای رفع اختلال و استمرار خدمات زیرساخت سوخت صورت گرفت.

با توجه به رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، در همه سکوهای سوخت رسانی امکان سوخت رسانی به صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل برخی سکوها تا پایان امروز برطرف می شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روزهای آینده برطرف می گردد.

نتایج نهایی بررسی ها در روزهای آتی به اطلاع خواهد رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">