ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسئول غرفه ساج در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از راه‌اندازی نخستین سامانه آموزش الکترونیکی ازدواج با استفاده از روایات و احادیث قرآنی خبر داد.

منوچهر زهیری در گفت‌وگو با «توانا» گفت: سامانه الکترونیکی ازدواج که در سازمان ملی جوانان طراحی شده است به سه دوره قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این سامانه دو محصول در این زمینه ارائه داده است، اظهار داشت: 10 کتاب با استفاده از آیات و احادیث جمع‌آوری شده است و دارای عناوین خودشناسی، بلوغ، تصمیم‌گیری، آداب خواستگاری، آشنایی با ازدواج، ملاک‌های ازدواج، روابط دختر و پسر و تصمیم‌گیری برای ازدواج است.

زهیری، راه‌اندازی سایت ساج و ارائه محصولات دیجیتالی را از موفقیت‌های دیگر این سامانه دانست و افزود: این سایت توانسته است از همکاری اساتیدی همچون سیما فردوسی، منصوره رحماندوست، زهرا آیت‌اللهی، طاهره همیز، محمد‌رضا شرفی، حجت‌الاسلام محمد‌حسین مخبر، مصطفی افتخاری و محسن ایمانی در سامانه الکترونیکی خود بهره‌مند شود.

  • ۸۹/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">