ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه توزیع قرص متادون هک نشده است

| شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای خبر هک شدن سامانه مدیریت توزیع قرص متادون و نشت اطلاعات آن را تکذیب کرد.

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای در پی درج پاره‌ای اخبار درباره "هک سامانه مدیریت توزیع قرص متادون" در کشور و دسترسی و نشت اطلاعات هویتی تعداد قابل توجهی از افراد واکنش نشان داد.
این مرکز اعلام کرده که «موضوع را با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و پس از ارزیابیهای دقیق فنی و انجام تستهای آزمون نفوذپذیری مشخص شد در سامانه مذکور هیچگونه آسیب‌پذیری که منجر به دسترسی اطلاعات اعلان شده شود، وجود نداشته است.»
ضمناً براساس این اعلانیه جداول مهم سامانه استخراج و بررسی شده که آیا اطلاعات مهم و حساس در آن ذخیره می‌شود یا خیر که شواهد و بررسیها نشان می‌دهد این سیستم اطلاعات هویتی کامل افراد را دریافت، ذخیره و نگهداری نمی‌کند لذا موارد منتشر شده ساختگی و ارتباطی با داده‌های ذخیره شده در این سامانه نداشته است.

  • ۹۶/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">