ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار از راه اندازی 'سامانه خرید با تلفن همراه '،‌این شرکت به صورت سراسری در دی ماه سال جاری خبر داد .

'علیرضا طلوع ' روز شنبه همزمان با گشایش یازدهمین نمایشگاه تله کام ،درمراسم رونمایی از 'سامانه خرید با تلفن همراه ' به خبرنگاران گفت:نام تجاری این سامانه 'جیرینگ' است و با راه اندازی این سامانه پرداخت موبایلی جایگزین پول نقد می شود .

وی افزود: این سامانه برای خرید‌های خرد و روزانه طراحی شده و صاحبان سیم کارت‌های دایمی و اعتباری همراه اول با استفاده از خدمات این سامانه نیازی به استفاده از اسکناس ندارند.

به گفته طلوع ،‌ این سامانه امکان پرداخت قبوض ،‌ پرداخت صورتحساب رستوران، ‌شارژ سیم کارت‌های اعتباری و انتقال وجوه از شخص به شخص را فراهم می کند .

وی افزود: برای استفاده از این سامانه داشتن حساب بانکی الزامی نیست و متقاضیان خرید با موبایل می توانند با واریز وجه به حساب سیم کارت خود در دفاتر خدمات ارتباطی،‌ نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام کنند .

طلوع تصریح کرد: خرید با تلفن همراه ،‌امکان کنترل هزینه های ماهانه را فراهم می کند .

مدیرکل شرکت ارتباطات سیار افزود: شرکت ها می توانند پول را به تلفن همراه کارمندان واریز کنند.

  • ۸۹/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">