ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت:‌سامانه شرکای سازمان بیمه سلامت ایران در هفت استان به صورت آزمایشی راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا ، محمدرضا رضائیان افزود: این سامانه به عنوان مجموعه ای از سامانه هایی است که تمام شرکای کاری سازمان بیمه سلامت ایران بتوانند به صورت متمرکز فعالیت های خود را در آن انجام دهند.
وی، استان های کرمان، قزوین، گیلان، اردبیل، اصفهان، تهران و گلستان را هفت استانی عنوان کرد که قرار است سامانه یاد شده در آنها به صورت آزمایشی راه اندازی شود.
رضائیان ، منظور از شرکای کاری را تمام گروه هایی دانست که به نحوی با بیمه سلامت در ارتباطند که موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد، بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و پزشکان از جمله این شرکا به شمار می آیند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ اضافه کرد:هر شریک کاری، قراردادها، هزینه ها، تعرفه های مورد تایید و تمام تعاملاتش را در این سامانه مشخص می کند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان در ادامه گفت: ارتباط ما با شرکای کاری در قالب این سامانه به صورت متمرکز و در یک کانال مکانیزه با کنترل کامل و دقیق صورت خواهد گرفت.
این مقام مسئول در سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: مقرر شده است تا استان های در نظر گرفته شده برای راه اندازی این سامانه، فعلا پیش پذیرش را برای گروه داروخانه ها به صورت آزمایشی انجام دهند.
وی در خصوص این سامانه خاطرنشان کرد: سامانه شرکای سازمان بیمه سلامت ایران، دارای سه زیر سامانه PCP یا پانل مدیریت قرارداد شرکای کاری،PSC یا پانل پردازش اسناد مکانیزه شرکای کاری و همچنین SMP یا پانل مدیریت خدمات و سرویس های شرکای کاری است.
وی در ادامه مهم ترین مزایای این سامانه را برای سازمان، کنترل های مبتنی بر تنظیمات در قراردادها در زمان پردازش اسناد شرکای کاری، جلوگیری از بروز خطا در اسناد ارسالی و تدوین سیاست گذاری به صورت متمرکز با قابلیت پیاده سازی آنی عنوان کرد.
رضائیان، بازخوردهای مثبت سامانه شرکای سازمان بیمه سلامت ایران را در ایجاد بستر ساده و در دسترس برای شرکای کاری، کنترل بهینه ارائه خدمات و ارائه بازخورد به صورت آنی ذکر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">