ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه کنترل هوشمند سارقان در راه است

| يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تسریع در اجرایی شدن سامانه کنترل هوشمند سارقان یکی از برنامه‌های فراجاست به همین منظور به زودی این سامانه عملیاتی شده و سارقان به صورت هوشمند کنترل می‌شوند. 
به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در آیین افتتاح و رونمایی از طرح‌های فاوایی (اطلاعات و امنیت عمومی) خواستار استفاده از سامانه استعلام وضعیت وسایل نقلیه به عنوان الزام قانونی و شهروندی شد و اظهارداشت: اگر الزامی وجود داشته باشد که هیچ معامله‌ای بدون این استعلام انجام نشود، می‌توان بار بزرگی از پلیس، مردم و دیگر نهادها برداشته شود.

وی هوشمندسازی پلیس را راهی برای هوشمندسازی دیگر دستگاه‌های خدمتگذار دانست و افزود: سال ۱۴۰۲ سال آغاز طرح هوشمندسازی پلیس است زیرا این موضوع شتابدهی برای ارائه خدمت مردم است و می‌تواند باعث سرعت‌بخشی و کیفیت‌بخشی در راستای خدمات‌رسانی به مردم شود.

وی یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر جوانان خلاق در سایه خون شهدا و انقلاب در خط مقدم خدمت به مردم قرار گرفته‌اند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز در این مراسم با بیان اینکه هوشمندسازی پلیس میلیاردها تومان در هزینه دولت صرفه‌جویی خواهد کرد، گفت: هوشمندسازی پلیس گامی مهم در راستای ارائه خدمات به مردم محسوب می‌شود.

روح‌الله دهقانی‌ فیروزآبادی به آمادگی دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای کمک به دولت در مسیر هوشمندسازی اشاره کرد و افزود: تسریع در خدمات و کاهش هزینه هم برای مردم و دولت می‌تواند رضایتمندی را به دنبال داشته باشد.

به گفته وی، به طور حتم پلیس هوشمند می‌تواند یک گام مهم در مسیر حکمرانی هوشمند و نوین باشد.

براساس این گزارش،‌ ۹ طرح جدید پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فراجا امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی و روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

  • ۰۲/۰۷/۱۶

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">