ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکس جونز یکی از چهره های رسانه ای مشهور در آمریکاست که به طور گسترده از شبکه های اجتماعی و سایت های به اشتراک گذاری ویدئو به منظور مخالفت با سیاست های کاخ سفید استفاده می کند.

به گزارش فارس به نقل از ورج، اما این روزها سایت های بزرگ و مشهور اینترنتی در آمریکا که ادعای دفاع از آزادی بیان را دارند یکی بعد از دیگری حساب های کاربری الکس جونز و سایت مشهور او اینفووارز را مسدود می کنند.

ادعای این سایت ها آن است که الکس جونز سیاست های انها را رعایت نمی کند. ولی وی کماکان به تولید برنامه های رادیویی افشاگرانه، تولید ویدئو و به روز کردن سایت Infwars ادامه می دهد.

گوگل، یوتیوب، فیس بوک و اپل از جمله شرکت های مشهور فناوری در آمریکا هستند که استفاده الکس جونز از خدمات خود را ناممکن کرده اند. اپل پس پادکست صوتی وی را در هفته های گذشته از آی تیونز حذف کرده است و فیس بوک نیز چهار صفحه وابسته به اینفووارز را به علت نقض سیاست های خود پاک کرده و وی را به ترویج خشونت متهم کرده است.

یوتیوب هم تعداد زیادی از ویدئوهای این فعال سیاسی را حذف کرده است. کانال اینفووارز در یوتیوب بیش از دو میلیون مشترک ثابت داشته است. حتی شبکه اجتماعی پین ترست هم رویه مشابهی را در پیش گرفته است.

در این میان تنها حساب کاربری الکس جونز در توئیتر با 830 هزار تعقیب کننده فعال مانده است و توئیتر اعلام کرده که جونز و اینفووارز هنوز قواعدش را نقض نکرده اند. در همین حال سایت Infowars هر ماه میلیون ها بازدیدکننده دارد و اپلیکیشن موبایلی آن هنوز در اپ استور اپل در دسترس است. الکس جونز اولین بار پس از افشای دروغ های دولت جرج بوش برای جنگ افروزی در عراق به شهرت رسید.

  • ۹۷/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">