ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرشماری عمومی سال ‪ ،۸۵‬با استفاده ازIT

| دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۸۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون طرحهای آماری مرکز آمار ایران از استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سرشماری عمومی سال ‪ ۸۵‬خبر داد.

" خلیل سعیدی " به ایرنا گفت: مرکز آمار ایران مصمم است در سرشماری عمومی سال ‪ ، ۸۵‬در برخی از برنامه‌ها و حوزه‌های خاص ، امکانات و تجهیزات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات را به کار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرشماری عمومی در ایران هر ‪ ۱۰‬سال، یک بار، انجام می‌شود، افزود: با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در حوزه ‪ ICT‬انتظار می‌رود سرشماری سال آینده نسبت به سال ‪ ۷۵‬با ویژگیها و شرایط برتر و متمایزی اجرا شود.

سعیدی تصریح کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی کشور و عدم توزیع متعادل امکانات و تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در مناطق مختلف، امکان استفاده گسترده از ‪ ICT‬در سرشماری سال ‪ ۸۵‬وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اما در برخی حوزه‌های خاص مانند آموزش آمارگیران و ایجاد شبکه "آن لاین"(‪ (ONLINE‬بین مراکز اصلی آمارگیری از امکانات ‪ ICT‬استفاده می‌شود.

معاون طرحهای آماری مرکز آمارایران تصریح کرد: سرشماری سال ‪ ۸۵‬نسبت به سرشماری‌های گذشته، تجربه‌ها و ره‌آوردهای جدیدی را به واسطه برخوداری از امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهد داشت.

  • ۸۴/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">